Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, December 30, 2011


Salam 1 Malaysia To All Bloggers!!!

Fuuuuuuuhhhhhhhhhhhh....Wah, berhabuk tol dh blog kay neh!!
Bape lame dah tak jenguk neh...alahai, sian tol!!!
Sowi la, sepanjang 3 n 4 bulan neh kay bizi je memanjang. Al-maklum la, pencari rezeki yang gigih la katakan...hihihi...

Sedar xsedar, sok dah nak masuk tahun baru.....TAHUN 2012!!!

Korang ade azam baru ke?? Azam tahun neh sume dh terlaksana ke blom??
Xpela, yang penting azam yang tak dapat dilaksanakan tahun neh kita bawak jela ke tahun depan...xde salahnye pun kan??? Xgitu kengkawan??? hehehehe...

So, malam neh ke mana korang sambut TAHUN BARU??
Erm, kay kat rumah jela tengok jiran2 men bunga api...huhuhu...
Penat balik keje, xde mase nak ke mana2...hahaha...

Tahun depan, banyak jugak azam kay...harap2,sume la terlaksana...
Harap2, kenangan akan datang akan lebih manis memorinya dari memori yang kay dapat untuk tahun neh!!






SO, HEPI NEW YEAR 2012 to ALL MY BELOVED BLOGGER!!!


See You Again...

MuuuOOxxx..