Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, October 18, 2013

Alhamdulillah...Dengan Sekali Lafaz!!

Salam...
Lame betol xupdet entry kat sni...hehehe
Btw, kay & suami dh selamat disatukan...
Doakan kami berkekalan ek...mudah2an. Aminnn!!

Wif kesayangan hamba...

Monday, June 17, 2013

Debaran Kian Terasa....Hihuhihu....Hahahaha...

Salam 1Malaysia semua...
Korang semua ape khabar? Harap sihat la ek...hehehe.
Bajet ramai sangat orang bace blog die...hihihi...
Xkisah lah tu  kan....
Kalu ade orang bace,time kasih la. Kalu xde xpelah, xkecik ati pun...lalalalala...

Diam xdiam sekarang mase sangat cepat berlalu kay rase...
Tengok, lagi 2 bulan je kay bakal jadi isteri kepada my Mr.Right...huhu...Insyaallah.
Harap-harap semua persiapan berjalan dengan lancar.
Amiinnnn...





Tuesday, June 11, 2013

Bunge Telor Kertas Tisu....



Salam 1 Malaysia...hehehehe...
Haish, korang buat ape tuh? 
Meh la tengok bunge telor kay neh. Xlawa pun, tp saje nak tunjuk. hahaha...

Korang layan la ek...pic yang xley upload semalam...hihihi...



Taraaaaaa....bunge telor warna biru dengan purple.



Naseb baik la skit je buat, kalu banyak xtau la...ngeee

 

Cantek x? Heeeuuuuwwwww....
Sengaja pilih warna garang coz pelamin nanti warna die smooth....

P/s : Sekarang tengah cergas DIY my veil nikah.... c yeah, tata....

Monday, June 10, 2013

Sekejap je mase berlalu...tujuh bulan sudaaaa....

Salam korang...
Ape khabo sume? Haishh, lame giler kay xupdet blog since bertunang ari tuh kan...Hurm, busy ape la sangat agaknyer...hihi...

Ape yang tujuh bulan tajuk kat atas tuh???
Untuk korang yang xtau, ari neh genap sudah tujuh bulan kay jd tunangan orang. Tujuh bulan tuh jugak lak blog neh berhabuk tanpa sebarang cerita. hehe...

Sekejap je kan mase sekarang berlalu. Sedar-sedar, xlame dah kay nak jadi isteri orang...
Yabedabedoooooooo!!!
Sebenarnyer, kay diamkan diri seketika bukan sebab ape...tp, banyak keje DIY yang perlu kay siapkan. Sekarang, kay baru siapkan bunge telor sendiri. Saje nak try buat bunge telor sendiri untuk hari bahagia nanti. hihihi....Buat pun xla banyak, sekadar untuk bagi kengkawan yang datang ngan pihak sebelah lelaki jew...

K'la,nanti kay updet gambo bunge telor k...skang xley upload lak...huhu...


 Bersama incik tunang...mr.aiman...hihi...