Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 19, 2011


mY GrAdUaTiOn DaYs... FiNaLlY!!


Salam semua...
Fuuhh,fuuhh,fuuhhhhhh......
Perghhh,berhabuk giler dah blog kay neh!!!
Lamer giler seh xupdet n3 kat sini.
Sowi la sume, bizi sesangat lately.....semenjak bikin 2 keje neh.
Siang keje opis hour, malam lak wat keje part time...
( ley jd superwomen cenggini...ahaakkss )

Inilah rutin harian kay skang neh, hehehe...
Bile jadi gadis bujang cam neh lah gayenyer, xreti nak duk diam.
Aktif semacam jew...hehehehe...
Masa hidup bujang neh la, bley cari wet lebih sket
( utk belanja kawen la...hOhOhO )
Sok2 dah nikah ngan en.bee, kenalah duk umah layan si dia...aHakkss...
Okey lah,panjang giler dah kay mengarut neh...hehehe...
Berbalik pada tajuk n3 kat atas tuh, sajew jew nak share ngan korang sal hari yang sangat bahagia tuh...ngeeeee...!!!!
Dah lame sebenarnyer kay grad...Tapi,biarla nak citer jugak....hehehehe.
( Org bizi mmg camtu, citer dh basi baru nak share...hik3.... )



Alhamdulillah, tanggal 14 MEI 2011 selamat lah kay bergelar 'graduan'.


Excited jugak time 1st time pakai jubah n amek scroll atas pentas tuh.
Bangga giler pun ade jugak time tuh...
Yelah, belajar 3tahun bersengkang mate siang malam nak dpt CGPA yang bagus tercapai jugak n nampak jugak hasilnyer...
Bangga sangat kedua org tua kay.

TERIMA KASIH CIK N AYAH!!! MUAHH, LOVE BOTH OF YOU SO MUCH!!!

Ini pics kay yang cun2 nak share ngan korang...ahakkss!!!

Korang layan la okey!!!



p/s: aduyai,xleh nak upload gambo lak...lenkali la kay masukkan ek!!!
see you all again....papai!!

No comments:

Post a Comment