Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday, June 10, 2013

Sekejap je mase berlalu...tujuh bulan sudaaaa....

Salam korang...
Ape khabo sume? Haishh, lame giler kay xupdet blog since bertunang ari tuh kan...Hurm, busy ape la sangat agaknyer...hihi...

Ape yang tujuh bulan tajuk kat atas tuh???
Untuk korang yang xtau, ari neh genap sudah tujuh bulan kay jd tunangan orang. Tujuh bulan tuh jugak lak blog neh berhabuk tanpa sebarang cerita. hehe...

Sekejap je kan mase sekarang berlalu. Sedar-sedar, xlame dah kay nak jadi isteri orang...
Yabedabedoooooooo!!!
Sebenarnyer, kay diamkan diri seketika bukan sebab ape...tp, banyak keje DIY yang perlu kay siapkan. Sekarang, kay baru siapkan bunge telor sendiri. Saje nak try buat bunge telor sendiri untuk hari bahagia nanti. hihihi....Buat pun xla banyak, sekadar untuk bagi kengkawan yang datang ngan pihak sebelah lelaki jew...

K'la,nanti kay updet gambo bunge telor k...skang xley upload lak...huhu...


 Bersama incik tunang...mr.aiman...hihi...


No comments:

Post a Comment