Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 16, 2012

Kay akan bertunang 25 hari lagi...yeeaaayyy!!

Salam semua...

Ingat tak post kay yang lepas pasal nerbes tuh?
Hah, pasal neh la...hehehehe...

Kami berdua dah sepakat untuk bertunang 6 bulan dulu. Kalau xde halangan,bulan 5 tahun depan kami disatukan. InsyaALLAH...mengikut perancangan kami berdua, keluarga bakal tunang akan datang hantar rombongan MERISIK + BERTUNANG pada 10.11.12 neh.

Sebenarnya, kalau di ikutkan hati xmaulah bertunang2 neh. Macam membazir jew nak buat kenduri dua tiga kalikan? Tp, lepas berbincang dengan keluarga kay sendiri...dieorang nak buat jugak majlis bertunang tuh. Kate mak kay, xpela wat majlis sikit + tunang kay...kite wat makan untuk keluarga jew ( maklum la, anak tunggal perempuan je kan...pasneh xde dah majlis tunang kat rumah neh. hehehehe....) So, kay setuju jela.

Ok la korang...nanti kay updet lagi entri sal persiapan pertunangan okey...daaa.

No comments:

Post a Comment