Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 21, 2014

Honeymoon : Krabi

Dalam bas ( Kl Sentral - LCCT )


Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hai korang, sihat ke? Hehehe...

Tengok tak tajuk entry kat atas tuh? Hehehe, neh la yang kay nak citer. Memang dah basi pun story neh. Tapi xpela, sekadar nak berkongsi je pengalaman kat sana. Mane la tau kot ade sape-sape nak tau cara nak pegi sana atau nak tau tempat-tempat menarik yang boleh korang pegi semasa berada disana. Bukan setakat pulau- pulau yang cantik je, banyak jugak aktiviti yang boleh kite buat. Jangan risau, nanti kay kongsi ek...hihi...

P/s: Nanti kay updet entry ikot part ok...senang skit korang nak baca. Hehehe...

No comments:

Post a Comment